با وجود آبراهه های متعدد و جنگل هایی پوشیده از درختان نخل و تپه هایی کوتاه و بلند ، سفر زمینی از بمبئی به گوا یکی از جذاب ترین سفرها خواهد بود بخصوص وقتی با قطار طی شود. اما چه چیز می تواند این مسیر را جذاب تر کند؟

واگن های جدید قطار های ویستادوم ، با پنجره های بزرگ تر ،  سقف شیشه ای  و صندلی هایی که 360 درجه می چرخند تا به سمت آسمان قرار بگیرند ، تجربه سفر از بمبئی به گوا برای مسافرانش جذاب تر کرده است. هرچند در حال حاضر فقط 40 صندلی و یک واگن با این امکانات در هند وجود دارد اما این قطار سه بار در هفته در فصل بارندگی و پنج بار در هفته در فصلی که بارندگی شدیدی وجود ندارد حرکت می کند.

این قطار این امکان را به مسافران می دهد تا چه از پنجره های شیشه ای بزرگ چه سقف شیشه ای آن ، مناظر زیبایی که در مسیر می بینند را از دست ندهند و سفری لذتبخش تر داشته باشند.

مسیر بمبئی تا گوا مسیری طولانی است که حدود 10 ساعت طول می کشد. قطار در این مسیر از روی 2000 پل و از درون 92 تونل رد می شود. با وجود طولانی بودن مسیر ، آن را یکی از خارق العاده ترین سفرهای زمینی می دانند چرا که مناظری که در این مسیر دیده می شوند منحصر به فرد هستند. بنابراین وجود چنین امکاناتی می تواند موجب شود افراد بیشتری با قطار این مسیر طولانی را طی کنند